(Nyt afsnit)

Referat af generalforsamling 2024 - klik her


Bestyrelsesmøde 7. august 2023


Medlemstal 2023-24 - vi håber på 20 par

Turneringsplanlægning - opvarmning over to aftener - alle mod alle, kvalifikation over fire aftener, hold og par over fem aftener, klubsølv, imps across the field tre aftener, juleafslutning 18. December.

Turneringer - rød mester og grøn mester

Undervisning i Middelfart - informer medlemmer

Planlægning af jubilæumsturneringen.

Præmiefordeling

Vinpræmier 3, 2, 1 - 12 flasker per række

Lodtrækning - to gavekurve fra Superbrugsen

To flasker til Henrik

Højeste score i salen - gavekort til Aarup hotel fra salon bomhuset

Højeste handicapforbedring i hele salen for dem, der ikke har fået andre præmier - ved ligestilling lodtrækning - gavekort fra Fiskehuset

Middelfart Sparekasse - vinen til middelplacering - ved ligestilling indbyrdes derefter lodtrækning

Kager

Trådløst netværk - kode - Niels


Nørre Aaby Bridgeklub

www.bridge.dk/4548

Bestyrelsen 2020 2021

Formand :    John Kraaer

Kasserer  :    Henning Møller

Best. Medlem: Bjarne Hansen

Best. Medlem:  Niels Just Petersen

Best. Medlem:  Christian Lindquist


Referat af generalforsamlingen 7. september 2020 (PDF) - Klik her

Dagsorden og referat bestyrelsesmøde 10. august 2020


Konstituering af bestyrelsen - efter generalforsamlingen

Regnskab 2019-20 - godkendes foreløbigt af bestyrelsen. Klubben skifter bank pga. høje gebyrer i Alm. Brand Bank. Gebyr er lavere i Middelfart Sparekasse.

Medlemmer i 2020-21. Der vil være spillere til 10 borde som i den afsluttede sæson.

Kontingent 2020-21- uændret

Turneringsplanlægning 20/21: Første aften kort turnering. Kvalifikation, Klub Sølv,  Hold

Coronaforholdsregler: Alle bedes medbringe egen håndsprit. Bestyrelsen køber et par flasker håndsprit og stiller på strategiske steder. Bestyrelsen køber også nogle plastikhandsker, hvis nogen ønsker at bruge dem. Enten medbring egen meldekasse eller bruge den samme meldekasse hele aftenen.

Generalforsamling

Dagsorden - Niels, Bjarne og John er på valg

Præmier - Imps, Op-Ned, Bestyrelse, turneringsledere

Forplejning

Spillested i tilfælde af, at plejehjemmet i løbet af sæsonen ikke kan have os:  Middelfart Kommune vil hjælpe os med at finde noget.




Bestyrelsesmøde 6. august 2019

Valg af formand - John Kraaer john@kraaer.dk - 4050 9928 - Roers Allé 39, 5210 Odense NV.

Der arbejdes på at hverve nye medlemmer - vi håber at komme op på 48 medlemmer

Nye borde - bidrag på kr. 10.000 fra Veluxfonden. Der er bestilt 12 nye borde og meldekasser ankommer til Niels Just. De gamle borde udbydes til kr. 200 inklusive meldekasserne. Opslagstavlen fjernes og fremover lægges nyheder og forskelligt materiale på klubbens hjemmeside.

Turnering:

Opvarmning over tre aftener

Kvalifikation/Klubmester over seks

Klubsølv - én aften - 4. november

Holdturnering - over fem aftener

Imps across the field - evt. over tre aftener.

Lars Flemming og Christian fortsætter som turneringsledere

Systemkort - opfordre i første omgang

Næste møde: aftales senere




Ordinær Generalforsamling i Nr Åby Bridgeklub

Mandag d.29 april 2019 kl 18

Dagsorden

1. Valg af dirigent Hans Ove Andersen blev valgt som dirigent.


2. Formandens beretning
Formanden gennemgik årets turneringer – herunder deltagelse i ”Rød Klub”. Der blev spillet ”Klub sølv” i efteråret 2018, og vi havde en fin aften i Fredericia til bykamp mod ”Fæstningen”. Til slut takkede Tove Loubjerg af efter mange års arbejde i bestyrelsen og som formand.


3. Aflæggelse af årsregnskab

Regnskabet blev godkendt.


4. Fastlæggelse af kontingent
Kontingent blev sat til 602 kr. for primære, 362 kr. for klub-medlemmer og kr. 360 for juniorer


5. Indkomne forslag Der var ingen indkomne forslag

6. Valg af bestyrelsesmedlem

Christian Lindquist blev valgt som nyt medlem i stedet for Tove Loubjerg

Henning Møller blev genvalgt


7. Valg af suppleanter

Hans Ove Andersen blev genvalgt

Jens Rasmussen blev genvalgt

8. Valg af revisor

Jytte Thomsen blev genvalgt

Valg af revisorsuppleant


9. Eventuelt

Der blev overrakt en gavekurv til afgående formand Tove Loubjerg. Stor tak til Leo Loubjerg for salg af gamle spilleborde og meldekasser.

Referat skrevet John Kraaer, medlem af bestyrelsen.




             Bestyrelsesmøde 23-11-2017


Til stede: Tove, Henning, Bjarne, Niels, Leo, John


Turneringer

Imps across the field - over tre gange - i tre rækker - 32 spil - møder ét af parrene to gange: 4.12./11.12/8.1

Op og nedrykning - 3 gange op og ned - derefter i låste rækker to gange. Derefter parturnering i to rækker over fem gange efter kvalifikationen. Til slut handicapturnering alle mod alle over tre gange.

Juleafslutning: Æg (John), Sild og rugbrød (Niels), forloren skildpadde (Tove og Leo), vi spørger deltagerne mandag, d. 27. november, om de vil spille med egen makker eller trække lod.

Præmier: Kvalifikation - de første fem (10 flasker)- hold nr. 1 og 2. (16 flasker) - husleje (6 flasker), juleafslutning 16 flasker 1, 2, 4 og 6.

Bykamp mod Fæstningen i Fredericia - i Fredericia torsdag d. 12. april kl.? i I.P. Smiths gamle bygning. 




              Bestyrelsesmøde 09-08-2017

     Tilstede Tove, Henning, Bjarne, Niels, John - og Leo


1.    Bestyrelsen møder kl 18.00 første spilledag og stiller op.

2.    Kvalifikation 2 x 3 aftener

       Holdturneringer i 2 rækker over 5 gange

       Klubsølv 06-11-2017

       Imps-across i 3 rækker op til juleafslutning

3.   Juleafslutning d. 18-12-2017 - Betina leverer maden



Bestyrelsesmøde 22.03.2017

Tilstede Tove, Henning, Bjarne, Niels, John - og Leo


1. Medlemsantal næste sæson. Flere af medlemmerne stopper - måske vi kommer til at mangle et eller to par. Belønning for at finde et    par er to flasker rødvin.

2. Generalforsamlingen:

    A  Denne gang bliver det gratis. Bestyrelsen foreslår, at kontingentet stiger kr. 50 om året. Derefter er det gratis at deltage i afslutningen.

     b Mad: 3 stk smørrebrød fra Bettina og en ostemad fra Tove per person

     c Præmier: Imps across - til 1. og 2. pladsen i begge rækker. Minihold - præmier til 1. og 2. pladsen. Op og nedrykning. 1., 2. og 3. pladsen. Sidste aften: 16 flasker.

     d På valg: Tove og Henning - stiller op igen - revisor og suppleant (Annie og Jytte)  skal genvælges. Bestyrelsessupleanter Jens og Hans Ove

3.  Turneringer næste år: Forslag om handicapturneringer - Klubsølv - http://www2.bridge.dk/Admin/Public/DWSDownload.aspx?File=%2fFiles%2fFiler%2fTurneringer%2f2015_Instruks_Klubs%c3%b8lv.pdf



NR. ÅBY BRIDGEKLUB

GENERALFORSAMLING DEN 25. APRIL 2016 kl. 17.30

Dagsorden:

1

Valg af dirigent

Arne Eriksen blev valgt. Konstaterede at generalforsamlingen var varslet iht vedtægterne og dermed lovlig.

2

Formandens beretning

Nævnte årets turneringer. Beklagede at det blev nødvendigt at aflyse Vestfyns Open. Takkede de spillere som havde repræsenteret klubben ved 5 hold-arrangementer på Fyn. Efter mange gode år på Nr. Åby Realskole holder klubben nu til på Kongshøjcentret. Skolen havde desvær-re for os brug for lokalerne selv.

3

Aflæggelse af årsregnskab

Kassereren gennemgik regnskabet og besvarede spørgsmål. Regnskabet blev godkendt.

4

Fastlæggelse af kontingent

Uændret kontingent for den kommende sæson 2016/17

5

Indkomne forslag

1.

Oprettelse af en appelkomité. Forslag vedtaget.

Der blev samtidig nedsat en komité bestående af Hans Ove Andersen, Margit Jørgensen og Jørgen Holmgaard

2.

En kvalifikationsturnering gældende for hele året. Forslag nedstemt.

6

Valg af bestyrelsesmedlemmer:

- på valg er:

Bjarne Hansen

blev genvalgt

John Kraaer

blev genvalgt

Niels Just Pedersen

blev genvalgt

valg af suppleanter:

- på valg er:

Jens Rasmussen

blev genvalgt

Hans Ove Andersen

blev genvalgt

7

Valg af revisor:

- på valg er:

Anni Sørensen

blev genvalgt

valg af suppleanter:

- på valg er:

Ebba Tornøe

ønsker ikke genvalg

Jytte Thomsen blev valgt

8

Eventuelt

Forslag om samarbejde med Middelfart Bridgeklub om afholdelse af en turnering, som erstatning for Vestfyn Open.


Nørre Aaby Bridgeklub

Bestyrelsesmøde 30. august 2016


Dagsorden


  1. Pointgivning når 2 par har siddet forkert i forhold til planen. Beslutning: Parrene får 50-50. Ingen straf, da begge har fejlet.
  2. Regler for pointgivning ved brug af substitut (for begge spillere). Beslutning. I parturnering: Max gennemsnittet af det parret har opnået indtil nu, men mindst 50%. I holdturnering max 50-50. I begge tilfælde får substitutter bronzepoints efter reglerne for dette.
  3. Fastsættelse af procedure ved brug af appelkomité. Beslutning: Den ”forulempede” indgiver skriftlig appel til turneringslederen, som giver sin udlægning og lader appellen gå videre til appelkomitéen.
  4. Turneringer i efteråret: 6 gange kvalifikation, 5 gange holdturnering i to rækker, 3 gange Imps across the field i to rækker. I sidste turnering tilstræbes det at spille med lagte kort.
  5. Økonomi: Da vi ikke længere arrangerer Vestfyn Open, og mangler overskuddet af dette vil der blive opkrævet kr. 50 pr deltager både til juleafslutning og generalforsamling inkluderer mad og drikke. Beløbets størrelse vil blive vurderet hvert år på bestyrelsesmødet i august.
  6. Niels Just vil undersøge, om det er muligt at få Veluxfonden til at betale en kortblandingsmaskine.
  7. Næste møde: 23. november kl. 19.






                                                  Bestyrelsesmøde 8. februar 2015

1.Vestfyn Open planlægning

Kaffemaskine: Niels medbringer 2 stk.

Spilleborde: Niels henter 10 stk. i Assens

Kuverter: Tove

Bestik: Tove

Engangsservice: Tove og Leo

Farvet papir: Henning

Turneringsplanlægning: Leo

Gule og grønne numre: Henning

Programmer: John

Varme lørdag-søndag: Niels

Øl, vand, vin: Leo

Mad: Bettina

Salt, peber, sukker, fløde: Tove der investeres i 10 salt- og peberbøsser

Kaffe/te: Tove

Duge og servietter: Tove

Kort: Henning

Præmier: Se tidligere programmer

Kamera: John

Lørdag mødes vi kl. 9 i Nørre Aaby opstilling`

Sølvpoints: Tove kontakter Claus Lund



2. Turneringsplanlægning marts og april

Minihold færdig

tre gange pokal

tre gange op- og nedrykning uden låsning af rækkerne

afslutning 20. april



3. generalforsamling


Bettina laver smørrebrød -

Tove og Henning genopstiller












             

                            Referat af bestyrelsesmøde den 15. august 2013.


Deltagere: Tove, Henning, Niels, Leo og Bjarne.

Afbud: John.


Konstituering af bestyrelsen:

       Formand:                Tove Loubjerg

       Kasserer:                Henning Møller

       Næstformand:        John Kraaer

       Sekretær:                Bjarne Hansen

       Øvrige:                Niels Just



Turneringsplan indtil jul:

       Parturnering, alle mod alle, 6 gange

       Holdturnering, 3 gange

       Imps across the field, 3 gange

       Juleafslutning den 16/12 2013.


Medlemmer:

       Vi er pt. 47 medlemmer. Der arbejdes i hærdigt på at skaffe 1 medlem til.


Endvidere drøftedes:

       ”Handicap og handicapturnering”. Indtil videre vil vi ikke foretage os noget.

Vi lader andre klubber afprøve systemet og høre deres erfaringer. Der er en del tekniske begyndervanskeligheder. Ind til da, kan alle jo tænke over, om det noget man ønsker i klubben.




Generalforsamling mandag d. 29-04-2013

Dagsorden

1. Valg af dirigent

Arne Eriksen blev valgt

2. Formandens beretning

Jeg vil gerne på klubbens vegne byde alle velkommen, det er dejligt at se så mange. Håber vi får en rigtig hyggelig aften Vi starter med generalforsamling, derefter spisning, uddeling af præmier, og lidt bridgespil hvor vi har trukket en makker, og hvis vi har trukket vores sædvanlige makker, må vi bytte. Første punkt på dagsorden er valg af dirigent. Jeg foreslår Arne Eriksen. Er der andre forslag?

Vi begyndte sæsonen med at spille kvalifikation over 6 gange. Vi spillede holdturnering i 2 rækker over 5 gange, Vi spillede imps across 3 gange i 2 rækker. Vi spillede en snekamp om et par flasker. Så spillede vi venskabskamp mod Assens d. 25 november, hvor Assens efter en årrække var heldige med at vinde. Vi spillede vores sædvanlige pokalkamp alle mod alle over 6 gange. Til sidst op og nedrykning 3 gange og i faste rækker 3 gange med lagte kort.

Vestfyn Open for syvende gang blev afviklet på årets koldeste dag, men det kan ingen jo møde for. Vi har det jo ikke vanskeligt med at få spillere. På nuværende tidspunkt har vi allerede tilmeldinger til næste Vestfyn Open.

Vedr. fortæring her ved jul og generalforsamling har klubben jo betalt. Og det er i kraft af , der er lavet et overskud ved Vestfyn Open og andet, men hvis der pludselig ingen overskud er mere, må vi jo selv betale. Bestyrelsen mener overskuddet skal komme vore medlemmer til gode.

Til slut tak til medlemmer for jeres interesse. Tak til bestyrelsen for godt samarbejde og tak til turneringslederne. Tak til substitutter, dem kan vi jo slet ikke undvære. Og så håber vi på en ny god sæson. Jeg gir ordet til Arne



Godkendt

3. Godkendelse af revideret regnskab

Henning Møller gennemgik regnskabet, som generalforsamlingen godkendte. Der er før aftenens generalforsamling kr. 39495,81 på kontoen.

Godkendt

4. Fastlæggelse af kontingent

Forblev uændret, hvis ikke DBF hæver deres beløb.

5. Indkomne forslag

Ingen indkomne forslag

6. Valg af bestyrelsesmedlemmer - Tove Loubjerg og Henning Møller blev valgt

Valg af suppleanter - Jens Rasmussen og Hans Ove Andersen blev valgt

Valg af revisor - Anni Sørensen blev valgt

Valg af revisorsuppleant - Ebba Tornøe blev valgt

7. evt.

Forslag - skal pokalen fortsætte? Bestyrelsen beslutter

Indføre en regel om at visse meldinger skal alertes fx små sanser, kravpas. Arne Eriksen vil i løbet af sommeren finde forslag til, hvilke meldinger der skal alertes.

Turneringsledelsen skal i kommende år forsøge at sørge for, at tiden bliver overholdt.

Referater fra bestyrelsesmøder læggesl på nettet.

Måske oftere spille med lagte korte.

referent: John Kraaer

mvh.

john





  Bestyrelsesmøde 8. februar

1.Vestfyn Open planlægning

Kaffemaskine: Niels medbringer 2 stk.

Spilleborde: Niels henter 10 stk. i Assens

Kuverter: Tove

Bestik: Tove

Engangsservice: Tove og Leo

Farvet papir: Henning

Turneringsplanlægning: Leo

Gule og grønne numre: Henning

Programmer: John

Varme lørdag-søndag: Niels

Øl, vand, vin: Leo

Mad: Bettina

Salt, peber, sukker, fløde: Tove der investeres i 10 salt- og peberbøsser

Kaffe: Tove

Duge og servietter: Tove

Kort: Henning

Præmier: Se tidligere programmer

Kamera: John

Lørdag mødes vi kl. 11 i Nørre Aaby opstilling`

Sølvpoints: Tove kontakter Claus Lund



2. Turneringsplanlægning marts og april

Seks spilledage tilbage fire gange op- og nedrykning to gange i låste rækker.

To rækker


3. Vejers De åbne vestfynske mesterskaber.

Skal Nørre Aaby Bridgeklub fortsætte som medarrangør?

Status er, at Lars Flemming inviterer i Nørre Aaby Bridgeklubs navn og låner bridgeklubbens udstyr gratis, og der fremlægges ikke noget regnskab til klubben.

Ansøgning om at kunne gøre dette til kommende års turnering skal sendes til Nørre Aaby Bridgeklubs bestyrelse, inden der meldes en ny dato ud.


4. Turneringer med sølvpoint


                                       Husk at opfylde disse kriterier:

1) Den arrangerende klub skal være tilmeldt mesterpointordningen.
Enkeltpersoner,
kan ikke stå som arrangør af sølvturneringer.
2) Ansøgning med angivelse af turneringsform indsendes til distriktet mindst 2
måneder forud.
3) Mindst 5 klubber skal være repræsenteret i deltagerlisten, og højst
halvdelen af
deltagerne må være fra samme klub.*)
4) Det skal være en åben turnering, der skal averteres mindst 14 dage før
tilmeldingsfristens udløb enten i Dansk Bridge og på DBfs hjemmeside, i
distriktsbladet eller ved mail til samtlige klubber i distriktet.

*) Hvis klubben ikke har afvist deltagere fra andre klubber, kan
turneringen afholdes med
mindre end 5 klubber repræsenteret i deltagerlisten og/eller en større
andel end 50 % egne
medlemmer.





Bestyrelsesmøde d. 16-08-2010


Bestyrelsesmøde 16. august 2010


  1. Annoncering.

Der er nu 44 aktive medlemmer. Der indrykkes en annonce i Melfarposten under sektionen ”Aktiv fritid” for at prøve at få fire spillere mere.

  1. Der søges om tilskud hos Middelfart Kommune.
  2. Turnering 2010-2011:
    1. Uge 36-41: Kvalifikation: 2x3 aftener frem til efterårsferien.
    2. Uge 42: Der spilles ikke.
    3. Uge 43-47: Holdturnering
    4. Uge 48-49: Imps across the field
    5. Uge 50: Juleafslutning
    6. Uge 1: Imps across the field
    7. Uge 2-7: Butlerturnering som op- og nedrykning i to rækker.
    8. Uge 8: Der spilles ikke
    9. Uge 9: Pokalturnering
    10. Uge 10: Spil med på landsholdet
    11. Uge 11-15: Pokalturnering
    12. Uge 16: Generalforsamling
  3. Vestfyn Open: Der skal en annonce i Bridgebladet inden jul


    Bestyrelsesmøde d. 20-08-09           




Bestyrelsesmøde den 20/08 2009 hos Tove Loubjerg. Hele bestyrelsen og Leo Loubjerg som turneringsansvarlig var mødt.


1.  Konstituering:

  • Der var genvalg over hele linien.
  • Tove Loubjerg fortsætter som formand.
  • Henning Møller som kasserer.
  • John Kråer som næstformand.
  • Bjarne Hansen som sekretær.
  • Niels Just som menigt medlem.


2. Startdato 7.september på Nr. Åby Realskole. Der forventes 40 spillere/medlemmer.


3. Der blev planlagt turneringsafvikling for sæsonen.

  • Parturnering alle mod alle, 6 gange
  • Mini Hold-turnering, 3 gange
  • Imps across the field, 4 gange
  • Juleafslutning den 14. december
  • Pokalturnering, 6 gange
  • Holdturnering, 5 gange
  • Op/nedrykning, 3 gange
  • Afslutning den 26. april 2010.


  • Såfremt der melder sig mindst 10 par vil der være åbent i efterårs- og vinterferien


4. Vestfynsturnering den 14. marts 2010. Den hidtidige sponsor vil blive kontaktet for tilbud om ny periode. Hvis ingen interesse vil henvendelse ske til andre virksomheder, indtil vi har fundet en hovedsponsor.



   Generalforsamling     20-04-09


Nr. Aaby Bridgeklub


  1. Valg af dirigent


Arne Eriksen


  1. Formandens beretning

           Vi har spillet kvalifikation 2 gange alle mod alle. Derefter holdturnering 5 gange med fri holddannelse. Vi har spillet ”Imp across the field” 3 gange. Efter jul spillede vi pokalturnering alle mod alle 2 gange. Den 9 marts spillede vi ”med på landsholdet”. Til slut har vi spillet 6 gange parturnering i 2 rækker med op og nedrykning. Den 8 februar dystede vi mod Assens, men  iår var vi knap så heldige, men vi havde en god dag. Den 8 marts spillede vi så ”Vestfyn Open”, som igen var en succes. Lad os være taknemmelige for, at vi kan spille her på skolen med de gode forhold.

Vi kunne jo stadig ønske os at blive lidt flere medlemmer, eller i hvert fald at opretholde det antal vi har været

Til sidst tak til medlemmerne for hyggelig samvær og spil. Tak til bestyrelsen for godt samarbejde. Det hele går lettere, når vi har det rart sammen. Mange tak til Arne, du er en god dommer. Også tak til dig Leo for din hjælp ved turneringerne og hvad der ellers er.På gensyn d. 7 september .


Godkendt


  1. Aflæggelse af årsregnskab

Vestfyn Open: Rent overskud 2358,00 + sponsorat fra Fionia Bank

Kassebeholdning på 38678,16


  1. Fastlæggelse af kontingent

Uændret kr. 400


  1. Forslag fra bestyrelsen ang. ændringer i vedtægter
  1. Tilhørsforhold til kommunen
  2. Forbundet har ikke noget imod, at formanden vælges ved første bestyrelsesmøde.


  1. Forslag

Ingen forslag


  1. Valg af bestyrelsesmedlemmer på valg er Henning Møller og Tove Loubjerg begge kan genvælges.

Genvalg


  1. Valg af revisor og revisorsuppleant på valg er Henrik Galsgaard (kan genvælges) Anni Sørensen, suppleant (kan genvælges) revisorsuppleant Ebba Tornøe.

Genvalg

Genvalg

Genvalg


To suppleanter til bestyrelsen:

Jens Rasmussen

Hans Ove Andersen


  1. Evt.

a. Der vil blive tilbudt åbent hus turnering i uge 42 og uge 8, hvis der kan blive 5 borde.

b. Arne: I starten af næste sæson bliver der tilbud om at få udfyldt meldekort



               

Bestyrelsesmøde 03-12-08


Tilstede: Henning, Tove, Leo, Niels og John


  1. præmier til turneringerne
    1. Parturnering de 5 første
    2. Holdturnering  - de 2 første i hver række
    3. IMP across the fiels de 2 første i hver række



  1. Juleafslutning
    1. Mad: Sild, rugbrød og smør (Niels) og æg (John), Hamburgerryg, Grønlangkål og brunekartofler (Tove og Leo) pris kr. 50 inkl. 2 genstande pr person
    2. Præmier: 2 første i hver række 10 til spurtpræmie
    3. Gave til skolen 2 flasker mandat Tove og Leo



  1. Turneringer i 09


5.1.:        Pokalturnering

12.1.:        Pokalturnering

19.1.:        Pokalturnering

26.1.:        Pokalturnering

2.2.:        Pokalturnering

9.2.:        Pokalturnering

26.2.:        Op- og nedrykning i 2 rækker

2.3.:        Op- og nedrykning i 2 rækker

9.3.:        Spil med på landsholdet        

16.3.:        Op- og nedrykning i 2 rækker

23.3.:        Op- og nedrykning i 2 rækker

30.3.:        Op- og nedrykning i 2 rækker

6.4.:        Op- og nedrykning i 2 rækker

20.4.:        Afslutning




  1. Vestfyn Open

Der afholdes møde på et senere tidspunkt, men datoen d. 8. marts kl. 10 lægges på hjemmesiden. Vi har besluttet, at prisen bliver kr. 200 og at der max bliver 96 deltagere.


  1. Bykamp

Datoforslag 1. februar -


  1. Evt. Bronzepointsproblemet bliver undersøgt af Henning.



 


Bestyrelsesmøde 31-07-2008


1. Startdato - 1. september

Der annonceres i Nørre Aaby Avisen og Melfarposten efter nye medlemmer.

2. Medlemslisten blev gennemgået - d.d. er der 34 medlemmer. Yderligere 4 har vist interesse.

3. Turneringer.

Som besluttet på sidste generalforsamling spilles der ikke turnering i efterårsferien og vinterferien.

Det undersøges, om det er muligt at gennemføre åbent hus turneringer.

Der startes med en alle mod alle turnering over 6 aftener.

Holdturnering i styrkeopdelte rækker blev også foreslået på generalforsamling.

I tilfælde af, at vi kun bliver 40 medlemmer, vil vi afprøve en model, som bruges i Nr. Søby. Ud over at møde 4 hold fra egen række møder man et hold fra den anden. Dette giver 5 aftener med holdturnering.

Resumé:

Parturnering alle mod alle:       6 gange

Hold i styrkeopdelte rækker:    5 gange

Imps across the field:             3 gange

Juleafslutning:                 15. december.

Forårsprogrammet tilrettelægges på bestyrelsesmøde i efteråret.

4. Evt.

Der har hidtil været givet 200 kr. pr. bestyrelsesmøde - dette sættes op til kr. 350.




BridgeCentral, 28. april 2025