Der vil hen over sæsonen blive afholdt kurser af ca.3 timers varighed i specifikke emner
Har du nogle forslag så kom med dem. Underviser Jan Larsen.
Borgerhuset, Ahlefeldtsgade 13-15, 5900 Rudkøbing
Bliver annonceret, når det er aktuelt.
Ekstraoordinær genralforsamling om ændring af vedtægterne Afholdes før den almindelige spilleaften Borgerhuset, Ahlefeldtsgade 13-15, 5900 Rudkøbing kl. 18.30 Gratis Ikke nødvendig
Der indkaldes til ekstraordinær generalforsamling d. 4. september 2018 kl. 18.30 i Borgerhuset
Dagsorden:
1. Valg af dirigent og referent
2. Indkomne forslag (vedtægtsændring)
3. Eventuelt
Bestyrelsens forslag til vedtægtsændring:
-------------------------- Nuværende paragraffer start ---------------------------------
§ 11. Bestyrelsen
Bestyrelsen er klubbens daglige ledelse og repræsenterer klubben i alle forhold.
Bestyrelsen består af mindst 5 medlemmer, en formand, en kasserer, en sekretær og mindst 2 bestyrelsesmedlemmer og vælges for 2 år ad gangen på den ordinære generalforsamling.
Formanden og 1 bestyrelsesmedlem vælges i lige år, mens kassereren, sekretæren og 1 bestyrelsesmedlem er på valg i ulige år.
Bestyrelsen kan nedsætte udvalg (spilleudvalg og turneringskomite) til varetagelse af løbende eller enkeltstående opgaver.
Bestyrelsen fastsætter selv sin forretningsorden. Bestyrelsen er beslutningsdygtig, når mindst halvdelen af dens medlemmer, herunder formanden eller næstformanden, er til stede. Der føres en protokol over bestyrelsens forhandlinger.
De vedtagne beslutninger og foretagne handlinger forpligter klubben i henhold til vedtægterne.
Valgbare til bestyrelsen er alle medlemmer, der er fyldt 15 år.
Bestyrelsen udarbejder klubregler der skal godkendes på generalforsamlingen.
§ 14. Tegning og hæftelse
Klubben tegnes af formanden. Ved økonomiske dispositioner over kr. 5000.- kr. eller ved lånoptagning kræves dog underskrift af formand og kasserer i forening.
Køb, salg eller pantsætning af fast ejendom skal godkendes af generalforsamlingen.
Der påhviler ikke klubbens medlemmer nogen personlig hæftelse for de forpligtelser, som påhviler klubben.
-------------------------- Nuværende paragraffer slut ---------------------------------
---------------------- ændres til start ------------------------------
§ 11. Bestyrelsen
Bestyrelsen er klubbens daglige ledelse og repræsenterer klubben i alle forhold.
Bestyrelsen består af mindst 5 medlemmer, en formand, en kasserer, en sekretær og mindst 2 bestyrelsesmedlemmer og vælges for 2 år ad gangen på den ordinære generalforsamling.
Formanden og 1 bestyrelsesmedlem vælges i lige år, mens kassereren, sekretæren og 1 bestyrelsesmedlem er på valg i ulige år.
Bestyrelsen kan nedsætte udvalg (spilleudvalg og turneringskomite) til varetagelse af løbende eller enkeltstående opgaver.
Bestyrelsen fastsætter selv sin forretningsorden. Bestyrelsen er beslutningsdygtig, når mindst halvdelen af dens medlemmer, herunder formanden eller kassereren, er til stede. Klubbens økonomi er et fast punkt på hvert bestyrelsesmøde. Der føres en protokol over bestyrelsens forhandlinger.
De vedtagne beslutninger og foretagne handlinger forpligter klubben i henhold til vedtægterne.
Valgbare til bestyrelsen er alle medlemmer, der er fyldt 15 år.
Bestyrelsen kan udarbejde klubregler, der skal godkendes på generalforsamlingen.
§ 14. Tegning og hæftelse
Klubben tegnes af formanden og et bestyrelsesmedlem i forening. Kassereren disponerer alene over klubbens konti, herunder Netbank og kontokort. Formanden skal have se-adgang til klubbens konti.
Låneoptagning samt køb, salg eller pantsætning af fast ejendom skal godkendes af generalforsamlingen.
Der påhviler ikke klubbens medlemmer nogen personlig hæftelse for de forpligtelser, som påhviler klubben.
----------------------- ændres til slut ------------------------------
|