|

Referat fra Generalforsamling
Lørdag den 26. april kl 9.30 i Ahlmannsparken
- Valg af dirigent, referent og to stemmetællere
Per valgt som dirigent, Helle er referent, Hella og Inga er stemmetællere
- Bestyrelsens beretning for det forløbne år
Formanden aflagde beretning – ingen spørgsmål – beretningen godkendt.
- Godkendelse af det reviderede regnskab
Dennis fremlagde – Regnskabet godkendt.
- Godkendelse af budget herunder fastsættelse af kontingent
Bestyrelsen foreslå at kommende sæson har uændret kontingent, dog stiger Drop-In fra kr. 40 til kr. 50. Budget og kontingentforslag godkendt.
- Indkomne forslag
Ingen indkomne forslag.
- Valg af formand (lige år)
- Valg af øvrige bestyrelsesmedlemmer. Formand og 2 bestyrelsesmedlemmer er på valg i lige år, 2 medlemmer i ulige år (Dennis Carlson og Karin Gatting).
Der blev genvalg til Dennis og Karin. Derudover ønskede Dora at være suppleant fremfor bestyrelsesmedlem. Inga Bang blev valgt til bestyrelsen i stedet.
Per Buus har meldt sig klar som kasserer til sæsonen 26/27, da Dennis er fraflyttet på det tidspunkt.
- Valg af en suppleant
Peter og Dora er begge suppleanter.
- Valg af revisor og revisorsuppleant
Lars modtog genvalg som revisor, Dorthea modtog genvalg som revisorsuppleant.
- Eventuelt
Lars foreslår en “makkerpar-ordning for nye spillere i klubben”, så man har mulighed for at øve med erfarne spillere og også få et netværk i klubben.
|