Spillested


Multihuset

Skærbækvej 16

Arrild

6520 Toftlund


kør forbi skolen ( mod Skærbæk )

 og 

parker inde på lastbil pladsen



Spilleaftener

Klubspil

gældende fra SEP 2014

  

TIRSDAGE  -  kl 1900 - ca. 2230

fra 

den første  TIRSDAG  i SEP 

til

den sidste  TIRSDAG i APR 



Åbent hus 


TIRSDAGE  -  kl 1900 - ca. 2230  

MAJ - AUG hver sommer

Multihuset

Skærbækvej 16

Arrild

6520  Toftlund





Bestyrelsen



Arrild Bridgeklubs bestyrelse

 Formand 

 Anny Holst

 genvalgt  30 APR 2012

 60 45 50 47

 Bestyrelsesmedlem - valgt for 2 år

 Kaj K. Jakobsen

 valgt  30 APR 2013

 20 40 95 09

 Bestyrelsesmedlem - valgt for 2 år

 Hans Krenzen Johansen

 valgt  30 APR 2012

 74 74 50 68 

 Revisor - valgt for 2 år




 Revisor - valgt for 2 år

 Elin Duedahl

 genvalgt  30 APR 2013

74 83 04 97

 Revisorsuppleant - valgt for 2 år

 Bodil Ludvigsen

 valgt  30 APR 2012

24 24 87 66


 Spilleudvalg

 Anny Holst

 udpeget 03 JAN 2007

 60 45 50 47




Generalforsamling

Referat af generalforsamling

i

Arrild bridgeklub

30 APR 2013


1.        Dirigent og referent:

Paul Christian blev valgt som dirigent  og

Hans Krenzen Johansen valgt som referent


2.        Årsberetning

Anny Holst aflagde beretning

Beretningen blev godkendt


3.        Årsregnskab

Anny gennemgik det positive regnskab

Regnskabet godkendt


4.        Indkommende forslag

Ingen


5.        Valg af formand

Vælges kun i lige år


6.        Valg til bestyrelsen

Kirsten Sehested ønskede ikke genvalg

Kaj K. Jakobsen blev nyvalgt


7.        Delegerede til distrikts generalforsamling:

Hans, Kaj og Anny deltager


8.        Valg revisorer

               Elin Duedahl blev genvalgt

Bodil Ludvigsen blev genvalgt som suppleant


9.        Eventuelt

Næste år spilles der klubspil hver mandag, og hver 3.mandag er der undervisning i bog 2 og 3 med pakkede spil bagefter


Klubmestrene  Anny,  Erik,  Hans  og  Kaj  fik hver en flaske hvidvin


Generalforsamling 2013

Formandens beretning


Klubaktivitet

Vi er i dag  16 primære medlemmer og 6 kursister.

Klubbens  mål er stadig at blive 24 klubspillere, så vi kan spille mere varie-rede turneringer.


Huslejen er uændret - 1000 kr  årligt, men vi tjener lidt på Åbent hus, og på  juleturneringen,  så det går lige,  men det jo så også nød-

vendigt at fortsætte, ellers er der ikke til huslejen,  for vi vil ikke sætte  kontingentet op,  ( vi betaler 309 kr pr. medlem til DBF i år )


Bestyrelsesmøder

Vi har afholdt et par bestyrelsesmøder, der har ingen fællesmøder været med Toftlund om et evt. samarbejde, det er foreløbigt skrinlagt         ( for jeg ønskede,  at vi fik vores egen ugentlige spilledag, ligesom de har onsdag eftermiddag ) 


Undervisning

Jeg har haft et minihold på 6, de har gennemgået bog 1( mere eller mindre )

Vi har i årets løb gennemgået undervisning i bog 2, så et stort tillykke til Jer alle med, at I nu er rigtig godt i gang med bridge, og husk:

Det tager 5 år at blive bridgespiller  !


Jeg håber, at I vil være gode ambassadører for vores lille klub og hjælpe med at skaffe nye kursister / klubmedlemmer, så vi kan bevare klubben.

Efter sommerferien fortsætter jeg med undervisning, denne gang hver 3. klub-aften.


"Klubsølv 2013” ( før:  Spil med på landsholdet)

Vi deltog 20 NOV med resultatet:


NS:          1.plads - 2 sølv        Anny Holst - Erik Hansen        

2.plads                Ejnar Ludvigsen - Bodil Ludvigsen 

                       

ØV:  1.plads - 2 sølv        Hans Krenzen Johansen - Kaj K. Jakobsen

           2.plads                Paul Chr. Kjergaard - Gerda-Marie Kjergaard


Juleafslutning

12 DEC sluttede vi efteråret med en hyggelig "Juleafslutning",  og tak til Jer alle for det dejlige ”tag selv-bord” og for den hyggelige aften.


Juleturnering ( ½ sølvpointturnering )

30 DEC afholdt vi igen en sølvpointturnering med hjemmebag og julehygge med 36 deltagere.


NS:        1.plads - 9 sølv        Ellen Holmsgaard - Anna Lise Heinesen        

2.plads - 6 sølv        Gerda Risager - Christa Berndt

3.plads - 4 sølv        Anny Holst - Erik Hansen

                       

ØV:  1.plads - 9 sølv        Bent Jensen - Irene Johannesen        

2.plads - 6 sølv        Irene Mortensen - Tage Mortensen

3.plads - 4 sølv        Kaj Andersen - Julie Schmidt


en meget vellykket aften, og alle deltagerne vil gerne komme igen til DEC.


Tilskud

Vi fik igen i år fastelavnsboller fra Dagli´Brugsen, Arrild, dejligt,  og de har fået en pæn skriftlig tak fra os.


"Klubsølv 2013”

Vi deltog 20 NOV med resultatet:


NS:          1.plads - 2 sølv        Anny Holst - Erik Hansen        

  2.plads                Ejnar Ludvigsen - Bodil Ludvigsen 

                       

ØV:    1.plads - 2 sølv        Hans Krenzen Johansen - Kaj K. Jakobsen

           2.plads                Paul Chr. Kjergaard - Gerda-Marie Kjergaard


PRO/AM-turneringen 22 FEB

I distrikt Sydjylland  blev der udtrukket et par af samtlige  deltagere i Klubsølv 2013, og de heldige blev Hans og Kaj.  De fik deres livs oplevelse ved at deltage i denne turnering ( med hotelophold og forplejning ), idet de kom til at spille mod prins Henrik og for første gang oplevede en redobling !

Det blev også til fordel for Arrild Bridgeklub, da der var flot stor medieomtale af turneringen - vi var stolte af Jer drenge !


Åbent hus

Vi fortsætter igen i hele ferieperioden med  "Åbent hus"  hver tirsdag,  og

her håber jeg på en god opbakning fra Jer alle, tag Jeres bridge-spillende fe-riegæster med, det er her klubben tjener lidt penge! - og I har bare så godt af at holde Jeres bridge ved lige i den lange sommerperiode.


Generalforsamling i distriktet

Distrikt Sydjylland afholder generalforsamling TOR 02 MAJ 2013 - kl 1930 i Toftlund. Arrild BK har 1 stemme på generalforsam- lingen. 


Tak

Så er der det allervigtigste tilbage, at takke Jer for denne sæson, også til vores mange substitutter en  meget stor tak for hjælpen, og de får alle en ”gratis adgang” til Åbent-hus i sommer.


Anny Holst

Formand

       




Årets klubmestre:

               138 bronzepoint        Anny Holst 

               134 bronzepoint        Erik Hansen

               113 bronzepoint Hans Krenzen Johansen      

          113 bronzepoint        Kaj K. Jakobsen

               


ARRILD Bridgeklub


Regnskab for 19 APR 2012 til 18 APR 2013




Regnskabsår 2011 - 2012

Regnskabsår 2012 - 2013





Indtægter:

Medlemskontingent m.v.

7.904,00

8.000,00


Annonceindtægt / sponsorer

0,00

0,00


Renteindtægt

28,23

21,63


Indtægt diverse arrangementer

5.983,00

3.542,00


Medlemsbidrag

0,00

0,00

Indtægter ialt


13.915,23

11.563,63





Udgifter:

Kontingentandele til DBF

4.923,00

4.526,00


Turneringer, møder m.v.

430,00

85,00


Materialer

748,40

1.535,00


Husleje

1.000,00

1.000,00


Administration

0,00

0,00


Præmier  ( juleturnering 1.260,00 )

1.844,50

3.640,00


Generalforsamling

0,00

1.289.00


Afregning af mesterpoint

1.180,00

1.972,00


Juleafslutning

680,00

0,00


Annoncer

1.840,00

663,35

Udgifter ialt


12.645,90

14.710,35





Beholdning:

Bankbeholdning  v/sæsonstart

3.365,82

4.635,15


Kassebeholdning v/sæsonstart

0,00

0,00





Balance:

Bankbeholdning i dag

4.635,15

1.488,43



Arrild den 23 APR 2013



Regnskabet er revideret og godkendt

       


 

Gerda-Marie Kjergaard                                                                         Elin Duedahl       

      revisor                                                                                                                   revisor


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Referat af generalforsamling

i

Arrild bridgeklub

30 APR 2012


1.        Dirigent og referent:

Paul Christian blev valgt som dirigent  og

Conny Veens valgt som referent


2.        Årsberetning

Anny Holst aflagde beretning

Beretningen blev godkendt


3.        Årsregnskab

Anny gennemgik det positive regnskab

Regnskabet godkendt


4.        Indkommende forslag

Ingen


5.        Valg af formand

Anny Holst blev genvalgt


6.        Valg til bestyrelsen

Kirsten Sehested blev genvalgt


Conny Veens forlader klubben der skulle derfor vælges et ekstra bestyrelsesmedlem, og det blev Hans Krenzen Johansen


7.        Delegerede til distrikts generalforsamling:

Ingen ønskede at deltage


8.        Valg revisorer

               Gerda-Marie Kjergaard og Elin Duedahl blev valgt

Bodil Ludvigsen blev valgt som suppleant


9.        Eventuelt

Næste år spilles der klubspil hver anden tirsdag, og hver anden tirsdag er der undervisning i bog 2 og 3 med pakkede spil bagefter


Vi har kun lige nok medlemmer til at klubben kan fortsætte næste år, der skal være mindst 16 medlemmer, så Anny opfordrede alle til at hjælpe med at skaffe nye medlemmer


Klubmestrene Anny, Conny, Inge og Hans fik hver en bogpræmie


30 APR 2012

Conny Veens


Generalforsamling 2012

Formandens beretning


Klubaktivitet

Vi er i dag  21 klubmedlemmer, 15 primær medlemmer,  1 passivt medlem,

3 øvrige klubmedlemmer, 1 kursist og 1 diverse.

Klubbens  mål er stadig at blive 24 klubspillere, så vi kan spille mere varie-rede turneringer.


Huslejen er uændret - 1000 kr  årligt, men vi tjente pænt på  Åbent hus, med

en fin deltagelse hele sommeren,  og på vores juleturnering,  så det går lige,  men det jo så også nødvendigt at fortsætte, ellers er der ikke til huslejen, for jeg ønsker ikke at sætte kontingentet op.


Bestyrelsesmøder

Vi har afholdt et fællesmøde med Toftlund, med indledende diskussioner om

et evt. samarbejde ( vi fik ingen tilbud fra Toftlund ) og et møde var planlagt

her i Tirsdags, men jeg var syg og Conny til et andet møde, så mødet blev af- lyst.


Undervisning

Jeg har haft et minihold på 3, de har gennemgået bog 1.

Der er også færdiguddannet 8 i efteråret ( d.v.s. undervisning i bog 2 ), så et

stort tillykke til Jer alle med, at I er godt i gang med bridge nu, og husk:

Det tager 5 år at blive bridgespiller  !


Jeg håber, at I vil være gode ambassadører for vores lille klub og hjælpe med at skaffe nye kursister / klubmedlemmer, så vi kan bevare klubben.


Møde i Distrikt Sydjylland

06 NOV 2011 deltog Conny og jeg i en spændende temadag i Haderslev, vi spillede også en sølvpointturnering ( med mindre held ), der blev afholdt gruppeorientering, vi fik nogle gode ideer, bl.a. med afholdelse af lynkursus

i bridge ( jeg starter et her i maj - der er 5 tilmeldte, men alligevel kun 3, der

kan deltage )


Juleafslutning

12 DEC sluttede vi efteråret med en hyggelig "Juleafslutning",  og tak til Jer

alle for det dejlige ”tag selv-bord” og for den hyggelige aften.


Juleturnering ( ½ sølvpointturnering )

30 DEC afholdt vi igen en sølvpointturnering med hjemmebag og julehygge

med 36 deltagere ( et bord mere end sidste år )


NS:          1.plads - 9 sølv        Anny Holst - Birgith Nørgaard        

2.plads - 6 sølv        Eva Hansen Erik Meyer

3.plads - 4 sølv        Lone Heiredal Bodil Schjødt Hansen

4.plads - 3 sølv        Gerda Risager Hans Hjuler

5.plads - 2 sølv        Karen Margrethe Winther Inge Paulsen        

                       

ØV:  1.plads - 9 sølv        Bonde Aarhus Annelise Aarhus        

2.plads - 6 sølv        Ellen Holmsgaard Anna Lise Heinesen

3.plads - 4 sølv        Bent Jensen Irene Johannesen

4.plads - 3 sølv        Knud Meier Ida Schwartz

5.plads - 2 sølv        Hanne Schmidt Lars Werner Schmidt        


en meget vellykket aften, og alle vores gæster kommer igen til DEC - de har tilmeldt sig.


Tilskud

Vi fik igen i år fastelavnsboller fra Dagli´Brugsen, Arrild, dejligt,  og de har

fået en pæn tak fra os.


"Klubsølv 2012” tidl. Spil med på landsholdet"

Vi deltog 05 MAR med resultatet:


NS:          1.plads - 2 sølv        Anny Holst - Hanne Schmidt        

2.plads                Hans Krenzen Johansen Kaj K. Jakobsen

                       

ØV:  1.plads - 2 sølv        Paul Chr. Kjergaard Gerda-Marie Kjergaard        

  2.plads                Ejnar Ludvigsen Bodil Ludvigsen


Åbent hus

Vi fortsætter igen i hele ferieperioden med "Åbent hus" hver mandag,  og

her håber jeg på en god opbakning fra Jer alle, tag Jeres bridge-spillende fe-riegæster med, det er kun her klubben kan tjene lidt penge !  Og I har godt af

at holde Jeres bridge ved lige i den lange sommerperiode.


Generalforsamling i distriktet

Distrikt Sydjylland afholder generalforsamling ONS 02 MAJ 2012 - kl 1930
Bridgeborgen, Skovgade 15 A, Vejle Arrild BK har 1 stemme på generalfor-samlingen. 


Tilskud

Vi fik igen i år fastelavnsboller fra Dagli´Brugsen, Arrild - herligt, og de har

fået en pæn tak fra os.


Undervisning 

Jeg har i denne sæson  i k k e haft en times undervisning pr. md. inden klub-spillet, p.g.a. mit helbred, til efteråret tager jeg det op igen, med undervisning

hver 2. eller 3. uge, så vi når igennem bog 2 og det bedste af bog 3.


Tak

Så er der det vigtigste tilbage, at takke Jer for denne sæson,  også til vores mange substitutter en  meget stor tak for hjælpen, de får alle en ”gratis adgang” til Åbent-hus”


Anny Holst

Formand

       




Årets klubmestre:

               215 bronzepoint        Anny Holst         

               145 bronzepoint        Conny Veens

               127 bronzepoint        Inge Bach              

               112 bronzepoint        Hans Krenzen Johansen



ARRILD Bridgeklub


Regnskab for 18 APR 2010 til 15 MAR 2011




Regnskabsår 2011 - 2012

Regnskabsår 2010 - 2011





Indtægter:

Medlemskontingent m.v.

7.904,00

8.380,00


Annonceindtægt / sponsorer

0,00

0,00


Renteindtægt

28,23

16,19


Indtægt div. arrangementer

5.983,00

2.181,00


Medlemsbidrag

0,00

0,00

Indtægter ialt


13.915,23

10.577,19





Udgifter:

Kontingentandele til DBF

4.923,00

4.973,00


Turneringer, møder m.v.

430,00

460,00


Materialer

748,40

720,00


Husleje

1.000,00

1.000,00


Administration

0,00

0,00


Præmier

1.844,50

0,00


Generalforsamling (er incl. præmier)

0,00

778.00


Afregning af mesterpoint

1.180,00

552,00


Juleafslutning

680,00

0,00


Annoncer

1.840,00

395,00

Udgifter ialt


12.645,90

8.878,00





Beholdning:

Bankbeholdning v/sæsonstart

3.365,82

1.666,63


Kassebeholdning v/sæsonstart

0,oo

0,oo





Balance:

Bankbeholdning i dag

4.635,15

3.365,82



Arrild den 23 APR 2012



Regnskabet er revideret og godkendt

       

 

         Inge Dahlstrup Lund                                          Marianne Kammer Simonsen                               

     revisor                                                                                                             revisor



Generalforsamling


MAN 18 APR 2011 


Dagsorden



                               1.        Valg af dirigent


                               2.        Formandens beretning


                               3.        Aflæggelse af årsregnskab


                               4.        Indkomne forslag


                               5.        Valg af formand  ( lige år )


                               6.        Valg af bestyrelsesmedlemmer

                                               Ejnar Ludvigsen er på valg - ønsker ikke genvalg


                               7.        Valg af revisor og revisorsuppleant

                                               revisor Conny Veens er på valg

                                               nyvalg af 1 revisorsuppleant for 2 år ( p.t. ingen )


                               8.        Valg af delegerede til distriktets generalforsamling

                                               TIR 03 MAJ - kl 1930 i Aabenraa


                               9.        Eventuelt



       Generalforsamlingen skal indvarsles  senest 2 uger  før afholdelsen,

                       ( generalforsamlingen har været annonceret på vores hjemmeside i et par måneder )


       Forslag, der ønskes behandlet, skal indsendes skriftligt til formanden senest 5 dage inden

       generalforsamlingens afholdelse    ingen forslag modtaget.

       

       Den ordinære generalforsamling er beslutningsdygtig uanset antallet af fremmødte med-

       lemmer - alle punkter på dagsordenen afgøres ved simpelt stemmeflertal.


                                                                                         ---ooo0ooo---


Generalforsamling 2011

Formandens beretning


Klubaktivitet

Vi er i dag 22 klubmedlemmer, heraf er 5 kursister.

Jytte og Claus meldte sig ud i DEC 2010, de spiller 2 gange i ugen i Toftlund og synes det blev for meget også at deltage i vores klub, Anne-Grete Kveiborg er også holdt, da hun er flyttet sammen med sin ven og ikke bor i området mere.

Klubbens min. mål er at blive 24 klubspillere, så kan der laves mere varierede turneringer.

Jeg synes, at det fungerer godt med vores nye spillested Multihuset, nu føler jeg endelig, at klubben har ”fast grund under fødderne” ! 

Vi skal betale husleje for at være her - 1000 kr  årligt,  men vi tjente pænt i sidste sæson på Åbent hus samt vores juleturnering, så det går lige,  men så er det jo også nødvendigt at fortsætte ellers er der ikke til husleje !


Undervisning

Jeg har et lille minihold på 6, de har gennemgået bog 1, og de fortsætter med kursus i bog 2 til SEP.

Et stort tillykke til Jer alle med, at I er godt i gang med bridge nu, og husk:

       Det tager 5 år at blive bridgespiller  !

Der er en del i Toftlund BK, der gerne vil have fortsætter - undervisning, og det må jeg have lavet plads til når vi kommer til efteråret. 

Jeg håber, at I vil være gode ambassadører for vores lille klub og hjælpe med at skaffe nye kursister / klubmedlemmer, så vi kan blive flere i klubben.


Juleafslutning

13 DEC sluttede vi efteråret med en hyggelig "Juleafslutning",  og det var det dejligste ”tag selv-bord” man kan forestille sig, samt en hyggelig aften.

Juleturnering - ½ sølvpointturnering

30 DEC afholdt vi igen en sølvpointturnering med hjemmebag og julehygge og med 32 deltagere

NS:        

1.plads   8 sølv   Annelise - Bonde Aarhus, Toftlund BK

2.plads   5 sølv   Knud Meier - Ida Schwartz, Bridgeklubben Spar 2

2.plads   5 sølv   Ida - Kaj Carstensen, Toftlund BK

4.plads   3 sølv   Leif - Birgitte Thestrup Schmidt, Toftlund BK

ØV:        

1.plads   8 sølv   Hanne - Lars Schmidt, Toftlund BK

2.plads   6 sølv   Tove Detlefsen - Ellen Conradsen, ingen BK

3.plads   4 sølv   Aage - Ellen Vestergaard, Vojens BK

4.plads   3 sølv   Gerda Risager - Hans Hjuler, Toftlund BK


det blev en meget vellykket aften, og alle vores gæster har lovet os, at de kommer igen 30 DEC 2011.


"Spil med på landsholdet" 2011

Vi deltog 07 MAR med resultatet:


NS:        1.plads        Anny Holst - Bente Nissen

2.plads        Conny Veens - Inge Bach 

3.plads        Marianne Kammer Simonsen - Inge D. Lund

                       

ØV:  1.plads        Vibeke Terp-Hansen - Kirsten Sehested

2.plads        Paul Chr. - Gerda-Marie Kjergaard

3.plads        Karsten - Emma Holm


Åbent hus

Vi fortsætter nu hele ferieperioden med "Åbent hus" hver mandag, og her håber jeg på en god opbakning fra Jer alle, agiter nu godt for det,  tag Jeres bridge-spillende feriegæster med, det er jo her klubbens kan tjene lidt penge !  Og jeg kan kun  opfordre Jer til at holde Jeres bridge ved lige i den lange sommerperiode ved at deltage i Åbent hus engang imellem.


Generalforsamling i distriktet

Distrikt Sydjylland afholder generalforsamling 03 MAJ i Aabenraa.  Arrild BK har 1 stemme på generalforsamlingen. 


Tilskud

Vi fik igen i år fastelavnsboller fra Dagli´Brugsen, Arrild herligt, og de har fået en pæn skriftlig tak fra os.


Undervisning

Vi har i denne sæson haft en times undervisning pr. md. ved klubspillet, og jeg håber at I har taget det til Jer, og fået gavn af det.


Tak

Så er der det vigtigste tilbage, at takke Jer for den hyggelig klub I er med til at lave,  også at give vores mange substitutter en  meget stor tak for hjælpen,  de får alle en ”gratis adgang” til Åbent-hus”


Anny Holst

Formand

       




Årets klubmestre:

               198 bronzepoint        Anny Holst         

                 90 bronzepoint        Inge D. Lund      

                 76 bronzepoint        Conny Veens        

                 71 bronzepoint        Marianne Kammer Simonsen        


Tillykke og 1 fl vin til hver


---ooo0ooo---



ARRILD Bridgeklub


Regnskab for 18 APR 2010 til 15 MAR 2011




Regnskabsår 2010 - 2011

Regnskabsår 2009 - 2010





Indtægter:

Medlemskontingent m.v.

8.380,00

7.370,00


Annonceindtægt / sponsorer

0,00

700,00


Renteindtægt

16,19

7,44


Indtægt div. arrangementer

2.181,00

0,00


Medlemsbidrag

0,00

300,00

Indtægter ialt


10.577,19

8.377,44





Udgifter:

Kontingentandele til DBF

4.973,00

5.363,00


Turneringer, sølvpoint m.v.

460,00

660,00


Materialer

720,00

532,00


Husleje

1.000,00

0,00


Administration

0,00

0,00


Præmier

0,00

218,00


Generalforsamling

778.00

0,00


Afregning af bronzepoint

552,00

464,00


Juleafslutning

0,00

0,00


Annoncer

395,00

0,00

Udgifter ialt


8.878,00

7.227,oo





Beholdning:

Bankbeholdning v/sæsonstart

1.666,63

16,19


Kassebeholdning v/sæsonstart

0,oo

0,oo





Balance:

Bankbeholdning i dag

3.365,82

1.666,63



Arrild den 28 MAR 2011



Regnskabet er revideret og godkendt

       

 

         Inge D. Lund                                                                                             Conny Veens                                                          

      revisor                                                                                                                    revisor


---ooo0ooo---


Referat

fra

generalforsamlingen 18 MAR 2011



Referat ved Kirsten og Anny


1.                Valg af dirigent  -  Karsten Holm blev ensstemmigt valgt til dirigent


2.                Formandens beretning blev gennemgået af ved Anny Holst  -  beretningen blev godkendt


3.                Regnskabet blev gennemgået af Anny Holst  -  det reviderede regnskab blev godkendt 

               ( man opfordrede dog til, at der fremover blev brugt penge til kontorartikler )


4.                Indkomne forslag  -  der var ingen


5.                Valg af formand  -  er kun de ulige år                


6.                Valg til bestyrelsen  -  da Ejnar Ludvigsen ikke ønskede genvalg        blev Conny Veens valgt "in absentia"


7.                Valg af revisor og revisorsuppleant

               Conny Veens var på valg, men forsamlingen foretrak at vælge hende        til bestyrelsen,  og valgte Marianne Kammer                        Simonsen

               der manglede 1 suppleant, og her blev Emma Holm valgt


8.                Valg af delegerede til distriktets generalforsamling  -  Anny Holst og Kirsten Sehested deltager TIR 03 MAJ

               i Aabenraa Bridgecenter


9.                Eventuelt  -  vi drøftede, om vi skal fortsætte med 1 undervisningsaften pr.md. i klubben, og der var der stor                   opbakning for, så vi fortsætter, Marianne foreslog, at vi spillede med pakkede kort, svarende til det underviste på                disse aftener, og Anny lovede at gennemføre dette.

               Ejnar Ludvigsen kom med nogle bemærkninger om klubben og klubbens ledelse:

                       - man er meget tilfreds med at Anny finder substitutter

                       - man er også tilfreds med, at vi ikke spille så mange spil pr. aften, så det ikke bliver for sent, der er jo mange

                         klubmedlemmer der stadig har arbejde, der skal passes


Tak til dirigenten for god ledelse !


---ooo0ooo---




Bestyrelsesmøder

Bestyrelsesmøde

28 MAR 2011 i Multihuset


Kirsten Sehested, Ejnar Ludvigsen og Anny Holst


Referat:    Anny


Der har ikke været noget specielt i denne sæson, hverken fra DBF eller fra distriktet.


Der er for 1.gang et pænt regnskab, med 3.365 kr ( tjent ved åbent hus hele somme-

ren 2010, samt vores juleturnering ) og vi aftalte at anskaffe yderligere 3 sæt melde-

kasser ( da Anny bruger af sine private meldekasser ).  


Der skal betales bronzepoint for forår 2011 ( ca. 260 kr ) samt 1 annonce om åbent

hus i Dansk Bridge ( 375 kr ) til DBF, de skal fraregnes !


Vi var enige om,  at foreslå Karsten til ordstyrer til  generalforsamlingen, det er han 

bare supergod til.


Ejnar er på valg til bestyrelsen, han ønsker at fratræde, og vil gerne have en anden 

valgt ind.


Claus og Jytte meldte sig ud af klubben i DEC 2010, og de var begge revisorer, dvs.

at Inge Lund rykkede op på pladsen valgt for 2 år, og Conny Veens rykkede op på

pladsen valgt for 1 år, og vi ønsker genvalg af Conny.  Der skal så vælges en ny

suppleant.


Forplejningen til generalforsamlingen:  Anny ønsker at vi alle bidrager med 1 ret til

"Tag selv-bord",  det kan kun blive bedre og billigere end købt mad, vi har jo en kede-

lig oplevelse med det købte ostebord fra Brugsen.  Ejnar foreslog, at vi taler om det

næste spilleaften.


Distriktet afholder den årlige generalforsamling 03 MAJ i Aabenraa, og denne gang

vil Kirsten gerne deltage sammen med mig.


                                                   ---ooo0ooo---



BridgeCentral, 20. august 2014