|
♣ ♦ Lillerød Bridgeklub
♥ ♠ Onsdagsklubben (kl. 13-17)
Sæson 2017-2018
Velkommen til en forhåbentlig god og hyggelig bridgesæson,
med start onsdag eftermiddag den 6. september.
Bridgen starter præcist kl. 13 og slutter kl. 17 eller lidt før.
Der er en ”kaffepause” på ca. 15 minutter omkring kl. 15.
Man skal selv medbringe kaffe mm. og nødvendigt porcelæn
hertil - men der kan købes øl og vand i klubben.
Der må ikke ryges i spillelokalet og andre steder i Bibliotek
og aktivitetshuset.
Startlister og resultater
I klubben er der hver spilledag fremlagt startlister.
På klubbens hjemmeside - www.bridge.dk/2168 - kan man
udover startlister se:
Resultater og kortfordelinger fra de enkelte spilledage
Oversigter over aktuelle handicap og bronzepoints mm.
Under turneringen
Husk at kontrollere ved:
Rundestart - at man sidder rigtigt og har de spil, som
BridgeMate/bordplanchen viser, der skal spilles.
De enkelte spil - at BridgMate viser det rigtige spil, at
kontrakt og resultat er indtastet rigtigt. Husk også at
lægge kortene forsigtigt og rigtigt tilbage i kortkassetten.
Evt. fejl skal rettes - måske med hjælp fra turneringslederen.
Husk altid at tilkalde turneringslederen, hvis der opstår fejl
under meldeforløbet eller under spillet af kortene.
|
|
Systemkort
Det forudsættes, at alle medlemmer har et udfyldt systemkort, som ligger fremme under spillet. Det er en fordel for alle, og vi hjælper gerne med at udfylde et systemkort.
Substitut
Du skal selv skaffe substitut, hvis du er forhindret i at komme
en spilledag. Gør det i god tid – evt. ved hjælp af oversigten
over substitutter på klubbens hjemmeside.
Substitutter skal - om muligt - skrives på de fremlagte substi-
tutlister senest ugen før, de skal spille. Det letter arbejdet
med startlister og resultatopgørelse.
Oprydning
Vi vil fortsat gerne have hjælp til oprydning når turneringen er afsluttet, men først når sidste spilleperiode er afsluttet.
Særlige spilledage
I efterårs-, vinter- og påskeferien er der flaskebridge. Man skal melde sig til disse turneringer – deltagerprisen er 30 kr.
Før jul og ved sæsonafslutning arrangeres der frokost eller middag med efterfølgende turnering med vinpræmier.
Indbydelse hertil uddeles senere.
Kontaktperson: Kaj Folke
tlf. 22 78 43 05 - e-mail folke@post11.tele.dk
|
Ledere mm. i Onsdagsklubben
|
|
|
|
Klubleder
Turneringsleder
|
Kaj Folke
Grethe Jakobsen
Erik Jørgensen
Jan Laursen
|
22 78 43 05
48 17 49 53
25 78 66 08
21 62 69 02
|
|
|
|