Generalforsamling 2019



BK 93

Generalforsamling 11. april 2019 kl. 13.00.

Dagsorden:

  1. Valg af dirigent og referent

  2. Bestyrelsens beretning v/formanden

  3. a.  Aflæggelse af årsregnskab v. kassereren

    b. Fremlæggelse af budget samt fastsættelse af kontingent for den kommende sæson.  v. kassereren

  4. Indkomne forslag  -  forslag som ønsket behandlet skal afleveres skriftligt til bestyrelsen senest 7 døgn før generalforsamlingen.

  5. Valg af formand
    Helle modtager ikke genvalg

  6. Valg af bestyrelsesmedlem
    Kasserer: Gunnar Jürgensen modtager ikke genvalg
    Lis Nielsen modtager genvalg

Inge Poulsen modtager genvalg


  1. Valg af 1 revisor og 1 revisorsuppleant
    Ingemerete Woldfram modtager genvalg til revisorposten
    Else modtager ikke genvalg til suppleantposten

  2. Eventuelt


Generalforsamling 2017




BK 93

Referat fra Generalforsamling 19. april 2018 kl. 13.00.

Dagsorden:

  1. Valg af dirigent og referent
    Bestyrelsen forslag om Inge som dirigent og Helle som referent blev vedtaget.

  2. Bestyrelsens beretning v/formanden
    (vedlægges)

    1. Aflæggelse af årsregnskab v. kassereren
      Regnskab blev aflagt og godkendt.
      b. Fremlæggelse af budget samt fastsættelse af kontingent for den kommende sæson.  v. kassereren
      Bestyrelsens forslag til budget og forslag om stigning i kontingent til 600,- kr. for kommende sæson, blev vedtaget.

  3. Indkomne forslag 
    Ingen indkomne forslag.

  4. Valg af formand
    Helle blev genvalgt

  5. Valg af bestyrelsesmedlemmer
    Annie blev genvalgt
    Nyvalgt Lis Nielsen

  6. Valg af 1 revisor og 1 revisorsuppleant
    Ingemerete nyvalgt - Else blev genvalgt.

  7. Eventuelt


Referent Helle Leth



Beretning

Beretning – BK 93 – Generalforsamling 2017 

Året er gået fint – vi er kommet flot fra start som medlemmer i Dansk Bridgeforbund. 

Vi har satset på mere ro og god rytme mellem spillene og jeg synes vi har fundet melodien bl.a. via indkøb af uret og med tålmodighed hos de hastige og langmodighed blandt andre. 

Fremadrettet tror jeg vi kan fastholde den ro der er kommet, og muligt blive endnu bedre til at give plads til alle trods vores forskelligheder. Vi bliver et bord mere efter sommerpausen, og det stiller yderligere krav til os alle, men bliver også rigtigt spændende, med mulighed for andre typer af turneringer end i år – det er Inge mester for. 

Tak til Inge for det store arbejde du lægger i at udforme gode turneringer og hurtige regnskabsresultater. 

Tak til Bent for kaffebrygning og senest til Annie som har taget over. 

Tak til Benny for indkøb af den uundværlige kaffe mv. og for vinlotteri som giver lidt fornøjelse og penge i kassen. 

Tak til Gunnar for dit arbejde med at passe pengene og ”regne den ud” for os. Det hører vi nærmere om under de kommende punkter. 

Tak til Gerda for hjælp hvor der trænger og særligt når der skal arrangeres til jul og afslutning. 

Og sidst men ikke mindst – tak til alle jer medlemmer som møder op troligt hver gang og spiller med godt humør og bidrager til en hyggelig stemning hver eneste torsdag eftermiddag! Tak for at I sørger for at sende substitutter når I ikke selv kan komme. Det er dejligt at vi har en så hyggelig klub – det skal vi værne om og sætte pris på. 

Normalt takker vi substitutterne hver gang – så de har måske fået tak nok, men alligevel også en tak til dem, som vi slet ikke kan undvære hvis vi skal have alle pladser besat hver gang. 

Vi har sæsonafslutning næste gang – og så kommer der en lang sommer som Inge vil krydre med en månedlig sommerbridgeturnering – åben for alle – det ser vi frem til, så vi kan bevare træningen. 


referat generalforsamling


BK 93

Referat fra Generalforsamling 20. april 2017 kl. 13.00.

Dagsorden:

  1. Valg af dirigent og referent
    Bestyrelsen forslag om Benny som dirigent og Helle som referent blev vedtaget.

  2. Bestyrelsens beretning v/formanden
    (vedlægges)

    1. Aflæggelse af årsregnskab v. kassereren
      Regnskab blev aflagt og godkendt.
      b. Fremlæggelse af budget samt fastsættelse af kontingent for den kommende sæson.  v. kassereren
      Bestyrelsens forslag til budget og forslag om stigning i kontingent til 500,- kr. for kommende sæson, blev vedtaget.

  3. Indkomne forslag 
    Nord har en fast plads ved alle borde, eks. at nord vender ryggen mod vinduesvæggen.
    At nord skifter fra bord til bord giver risiko for fejlplacering af spillerne/ kortene .
    Efter en kort debat blev forslaget forkastet.

  4. Valg af turneringsleder
    Inge blev genvalgt

  5. Valg af bestyrelsesmedlemmer
    Gerda blev genvalgt Bent modtog ikke genvalg. Da ingen andre ønskede at indtræde blev bestyrelsens reduceret til 5 medlemmer, hvilket er ok i forhold til vedtægterne.

  6. Valg af 1 revisor og 1 revisorsuppleant
    Benny og Else blev genvalgt.

  7. Eventuelt
    Sommerbridgeturneringer datoer følger.


Referent Helle Leth


Generalforsamling 2020

Indkaldelse til den forsinkede

generalforsamling torsdag den 3. september 2020


Dagsorden:

  1. Valg af dirigent og referent

  2. Bestyrelsens beretning v/formanden

  3. a.  Aflæggelse af årsregnskab v. kassereren

    b. Fremlæggelse af budget samt fastsættelse af kontingent for den kommende sæson.  v. kassereren

  4. Indkomne forslag  -  forslag som ønsket behandlet skal afleveres skriftligt til bestyrelsen senest 7 døgn før generalforsamlingen.

  5. Valg af formand
    Inge modtager genvalg

  6. Valg af bestyrelsesmedlem
    Kasserer: Lisbeth Heinemeyer modtager ikke genvalg
    Lis Nielsen modtager genvalg

Inge Poulsen (turneringsleder)modtager genvalg

Annie Klitlund modtager genvalg

Lis Madsen modtager ikke genvalg



Generalforsamling 2020-21

Bridgeklubben BK93















Resultatopgørelse for tiden 1. april 2020 - 31. marts 2021













Indtægter









Kontingenter 16 medlemmer





9.620,00



Kontingent til DBF





-4.080,00








5.540,00


Udgifter









Covid 19



1.176,40





MP,bordafgift,klubsølv mm



478,00





Administration



500,00





Køkken, kaffe



358,70





Nye kort



514,00





Gebyr al netbank



211,50





Bestyrelsesmøde



182,00




Udg i alt




3.420,60


-3420,6


Piriodens Overskud





2.119,40










Balance pr. 31. marts 2020

31-03-2021








Beholding








Kontant



404,00





Arbejdernes Landsbank 5357 0249463


8.677,11








9.081,11





Egenkapital








Saldo ovf. Fra tidligere år





6.961,71



Periodens resultat





2.119,40








9.081,11











































Inge Voigt Poulsen








Formand
































Annie Klitlund








Kasserer
















Budget 2020-21






Budget

Realiseret

Avigelse


Vedr. convid 19

4200

4636,4

-436,4


Vedr. convid 19 indtægt

-2980

-3460

480


Kontingenter primær

-7800

-8060

260


Kontingeter klub

-1560

-1560

0


Indtægter ialt

-8140

-8443,6

303,6


Mesterpoint, klubsølv, bordafgift mn


478

-478


Præmier

1000

0

1000


Arrangementer (sæson-og juleafslutn.

1000

0

1000


Administration

700

500

200


Husleje

1550

0

1550


Kaffe, køkken m.v.

600

358,7

241,3



0

0

0


Matriale

514

514

0


Gaver og blomster

200

211,5

-11,5


Bankgebyr

100

0

100


kgt. Bridgeforbund primær 12

4440

4080

360



0

0

0


Bestyrelsesmøde klub 4

500

182

318







Resultat underskud/overskud

2464

-2119,4

4583,4

















Underskud dækkes af





Likv behold 31-03-2020

6961,71









Budget BK93 2021-22









  10 00

Indtægter




  10 01

Kontingenter


11.960,00


  10 02

Andet




  10 99

Indt. I alt


11.960,00







  20 00

Udgifter




  20 01

Gebyr lokale

-kr. 1.500,00



  20 02

kontingent dbf

-kr. 5.360,00



  20 03

Bordafgifter

-kr. 1.025,00



  20 04

Kaffe, brød mv

-kr. 900,00



  20 05

Admin

-kr. 800,00



  20 06

Præmier

-kr. 2.000,00



  20 07

Afslutn. Jul

-kr. 3.000,00



  20 08

Afslutn. Sæson

-kr. 2.000,00








  20 99

Udg. I alt

-kr. 16.585,00

-16.585,00



Underskud


-4.625,00


Underskud dækkes af likv. Beholdning 31.03.21

9.081,11













BridgeCentral, 27. maj 2024