DANMARKS BRIDGEFORBUND

DBF-logo

Program

Sparinvest juniorhold
2005 - 2006

19. - 20. november
28. - 29. januar
25. - 26. marts

Bogensevej 27
5270 Odense N
Tlf.: 6618 3133

Deltagende hold

  1. Anne Mette Schaltz
    Anne Mette Schaltz, Mads Krogsgaard, Troels Kristensen, Lars Møller Sørensen
  2. Martin Schaltz
    Martin Schaltz, Kristian Brøndum, Jonas Houmøller, Lars K. Nielsen
  3. Matias Rohrberg
    Matias Rohrberg, Lars Tofte, Anne Sofie Houlberg, Simon Houlberg
  4. Dennis Bilde
    Dennis Bilde, Emil Jepsen, Maria Dam Mortensen, Niclas Raulund Ege
  5. Emil Thomsen
    Emil Thomsen, Frederik Skovly, Morten Gundesen, Anders Hagemann
  6. Amalie Koch Palmund
    Amalie Koch Palmund, Anna Christa Raulund Ege, Signe Thomsen, Julie Hald Nielsen
  7. Michael Gundesen
    Michael Gundesen, Thomas Kjeldsen, Karin Martiny, Kamilla Martiny
  8. Randi Bjørneboe
    Randi Bjørneboe, Louise Scheibel, Joachim Larsen, Jacob Øland
  9. Kasper Binder
    Kasper Binder, Jakob Binder, Anne-Katrine Binder, Christian Vaqué
  10. Ninna Schultz
    Ninna Schultz, Heidi Schultz, Sidsel Gothermann, Anne Juhl Sørensen
  11. Jacob Ejlertsen
    Jacob Ejlertsen, Lena Ejlertsen, Jakob Schkolnik, David Schkolnik
  12. Thomas Fokdal
    Thomas Fokdal, Christian Bruno, Søren Stubkier, Martin Brorholt
  13. Anders Lindberg
    Anders Lindberg, Steffen Dahl Madsen, Tine Laursen, Jacob Juhl


Turneringsskema

Indledende runder
RundeBord 1Bord 2Bord 3Bord 4Bord 5Bord 6Bord 7
114-1 11-4 6-9 3-12 13-2 7-85-10
21-25-1113-310-67-98-1412-4
31-92-810-137-34-611-1214-5
41-109-24-712-1411-135-63-8
58-114-113-613-910-124-52-7
611-19-36-148-45-712-1310-2
71-67-132-512-89-113-410-14
83-112-57-104-132-148-96-11
95-113-68-1114-32-49-107-12
101-74-149-126-23-510-118-13
111-46-1214-911-78-102-313-5
1212-110-35-82-1114-136-74-9
1313-14-1012-29-56-814-711-3

I hver runde er det hold, der skulle have spillet mod hold 14, oversidder.
Hjemmeholdet er angivet først i turneringsskemaet. Hjemmeholdet sidder N-S i åbent rum og Ø-V i lukket. Hjemmeholdet har ret til at tage plads, efter at udeholdet har taget plads. Ulige holdnumre har 6 hjemmekampe, lige holdnumre har 7.


Tidsskema

Indledende runder
19. november:Velkomst:kl. 13.00
1. kamp:kl. 13.10 - 15.10
2. kamp:kl. 15.20 - 17.20
3. kamp (1. del):kl. 17.30 - 18.30
Spisepause:kl. 18.30 - 19.20
3. kamp (2. del):kl. 19.20 - 20.20
4. kamp:kl. 20.30 - 22.30
20. november:5. kamp:kl.   9.30 - 11.30
6. kamp (1. del):kl. 11.40 - 12.40
Spisepause:kl. 12.40 - 13.30
6. kamp (2. del):kl. 13.30 - 14.30
7. kamp:kl. 14.40 - 16.40
28. januar:8. kamp:kl. 13.30 - 15.30
9. kamp:kl. 15.45 - 17.45
Spisepause:kl. 17.45 - 18.45
10. kamp:kl. 18.45 - 20.45
11. kamp (1. del):kl. 21.00 - 22.00
29. januar:11. kamp (2. del):kl. 10.00 - 11.00
12. kamp:kl. 11.10 - 13.10
Spisepause:kl. 13.10 - 14.00
13. kamp:kl. 14.00 - 16.00

Turneringsskema og tidsskema for finalerunderne, der spilles den 25. - 26. marts kommer senere.


Spilleform

Der spilles 13 indledende runder med kampe a 16 spil - 7 runder den første weekend, 6 runder den anden weekend. Kampene er uden halvlegsskifte.

Efter opnåede resultater i de 2 første weekender, opdeles holdene i 2 rækker: De seks bedst placerede hold efter de indledende runder spiller i A-finalen, de øvrige spiller i B-finalen.
Der overføres imp fra de indledende runder til finalerne i hver enkelt kamp.
Der overføres 20% af imp-differencen i indbyrdes kamp. Eventuel afrunding foretages til nærmeste heltal. Dvs. alle hold starter med 0 KP i finalerunden, men de enkelte kampe starter ikke 0-0 i imp (dermed er der kun overførsel for de hold, man ender i pulje med).

I A-finalen spiller der om DM-mesterskabet og i B-finalen spilles der om B-mesterskabet. Der er præmier i begge rækker.

Turneringsleder: Ove Sandholt


Forplejning og rejsegodtgørelse:

Der ydes fuld rejsegodtgørelse (regnes med transport med DSB ved brug af WildCard el.lign). Der er fuld forplejning.
Der er intet turneringsindskud, men der opkræves et depositum på 300 kr. pr. spiller. Dette beløb opkræves på spillestedet ved ankomst til Odense i den første weekend.
Der trækkes som udgangspunkt 100 kr. af dette beløb i administrationsgebyr for hver weekend, hvor Juniorkomiteen skal finde en substitut. I særligt grove tilfælde - baseret på Juniorkomiteens skøn - kan dette beløb forøges.


Sidst ændret: