Nyheder



3. juni 2025

Fremtidens Slotsbridge Hillerød

4 nye udvalg


  1. Holdlederudvalg består af alle holdledere.
  2. Undervisningsudvalg består af undervisere
  3. Markedsføringsudvalg alle med interesse for markedsføring og hjemmeside kan tilmelde sig
  4. Driftsudvalg alle der gerne vil hjælpe kan tilmelde sig her


  1. Holdlederudvalg herunder turneringsplanlægning
  • Hvem må man tage med som substitut (oplysning på hjemmeside)
  • Blanding af hold og par
  • Mere end 1 turneringsleder på enkelte store hold. Tiltrække nye turneringsledere/uddanne medlemmer
  • Mulighed for parturnering med IMP
  • Blande A-række med de andre rækker, ex. Mitchell-turnering.
  • Turneringshold er farlige. Turneringshold skal blive bedre til at inkluderer nye medlemmer
  • Holdkamp på ikke-turneringshold, enkelte aftener (handicapfordeling)
  • Substitutlisten skal opdateres hver sæson med HCP
  • Oplære nye hjælpere
  • Udluftning, støj, årspræmier på hold uden substitutpligt, udskiftning af kort, sæt stole på plads
  • Mulighed for at lave en holdturnering en søndag (for at øve sig)
  • Se på straf-regler v. substitutter
  • At fylde for mange mennesker i underetage. Vil fjerne unødig støj.


  1. Undervisningsudvalg herunder mentorordning
  • Mere undervisning (3.+4. år, onsdag aften fra kl. 18.30)
  • Undervisning om etik og håndhævning af det
  • Mentorer som er villige til ex. at komme 1 time før og gennemgå spil fra sidste spilledag
  • Forslag: at man som nyt medlem får en mentor, en der kunne holde en i hånden
  • Overveje konceptet med månedlig undervisning
  • Søge efter undervisere
  • Mentorordning (se Bridgen)
  • Emner til undervisning (Ole efterspørger)
  • Mere spilletræning på begynderhold
  • Undervisning: mulighed for tilmelding til enkelte emner ved offentliggørelse af undervisningsplan
  • På kursisthold lave turneringer med rutinerede (PRO/AM)
  • Generelt forslag om mere undervisning.


  1. Markedsføringsudvalg - herunder hjemmeside
  • Gennemgå hjemmeside
  • Hjemmesiden bør opdateres (kalender, billeder)
  • Nyt sexet look på hjemmesiden inkl. bestyrelse + referater
  • Nyheder popper op, når man tjekker resultater
  • Notifikation, når nyt på hjemmeside
  • Undervisning skal fremhæves på hjemmesiden. Kan Facebook bruges i Nordsjællands-gruppe?
  • Substitut til hjemmesiden gerne med markedsføringsinteresse
  • Redaktionsudvalg, som sørger for nyhedsartikler, design mm på hjemmesiden, så den bliver mere levende og ikke kun tjener til at søge turneringsoplysninger.

Ny hjemmeside der:

  • Har et design, der inspirerer også de unge/yngre.
  • Har fotos af alle de forskellige aktiviteter, der foregår og det skal være opdaterede fotos.
  • Også viser kursusvirksomhed udefra fx Jacob Røns kurser
  • Der administreres af flere (redaktionsudvalget), så foreningen ikke er så sårbar i tilfælde af sygdom og forfald.


  • Vi skal være mere synlige på ex. lokale aviser/sociale medier
  • Markedsføring synlig i bybilledet
  • Markedsføringsudvalg nye yngre medlemmer, skoler, klubber, golf mv.
  • Når der så er slået et indlæg op, så opfordrer man klubbens medlemmer til at dele og like disse indlæg.
  • Det er gratis at slå noget op på Facebook og delinger og likes er ligeledes gratis.
  • Udfordring af få medlemmer til turneringshold pga. manglende substitutter
  • For få i B-rækken onsdag aften
  • Mangler en god makkerbørs
  • Opfordring til at melde sig som substitut
  • Info om turneringsledere til rekruttering af nye

Ambassadører, der kan udbrede kendskabet til Bridge

  • På skoler
  • På uddannelsesinstitutioner
  • Uddeler foldere på fx torvet i Hillerød eller andre steder og fortæller om det fantastiske ved bridgespillet
  • Invitation til prøvebridge i klubben


  1. Driftsudvalg
  • Vedligeholdelse af biblioteket! (Dorthe Frost)
  • Fælles opgaver i sommerens løb hvor medlemmer deltager
  • Interesse i kontaktperson til trivsel (grønne planter, puder)
  • Udluftning v/vinduerne skal rengøres
  • Varme/ventilation i stueetagen
  • Lys ved bagporten

Bridgemate/meldebokse/kort:

  • En ansvarlig for meldekasser og bridgemates sørge for, at de altid er i orden (Henrik Mønsted)

Møbler/interiør:

  • Skamler/sidebord ved hvert spillebord
  • Ombetrækning af stole fri fantasi (arbejdsgruppe, møbelrenser, medlemmer tager stole med hjem)
  • Stolebetræk på 1. sal skal vaskes

Rengøring i øvrigt:

  • Ansvarlig for rengøring skal findes senest ultimo august

(kontakt til rengøringsfirmaet og godkendelse af fakturaer)

Køkken:

  • Vedligeholdelse af køkken herunder afkalkning af kaffemaskiner og opvaskemaskiner.
  • Indkøbsliste med ansvarlig for indkøb


Alle medlemmer inviteres til 20 års jubilæumsfest den 24. maj 2025

I Slotsbridge Hillerød, Ægirsvej 7, 3400 Hillerød


Program for reception

Kl. 13.00 Velkomsttale v/formand Gurli Gøbel

Kl. 13.15 Peter Nielsen spiller og vi synger Slotsbridgesangen

Kl. 13.30 Pølsevognen står klar med lidt til maven

       Øl og vand til fri afbenyttelse

       Hillerød Vinkompagni v/Rasmus står klar med vinsmagning

       Vi maler et selvportræt af Slotsbridge

       Kims lykkehjul

Kl. 15.00 Kaffe og kage

Kl. 15.30 Receptionen slutter og vi rydder op



Program for bridge og spisning Pris kr. 175 pr. person:


Kl. 16.00 Vi går til bridgebordene

Kl. 17.45-18.00 Pause

18.00 Pibe Mølle Vin & Ost v/Niels leverer lækre pølser, pateer, oste m.v.


19.30 Vi går til bridgebordene igen.

21.00 Uddeling af præmier


Når du tilmelder dig turneringen, så er du automatisk også tilmeldt til spisning. Du bedes indbetale kr. 175 p.p. til bankkonto 2276 62717 21232 (vigtigt: angiv navn).







Indkaldelse til

Generalforsamling

Lørdag den 10. maj 2025 kl. 13.00

på Ægirsvej 7, Hillerød




Dagsorden:

  1. Valg af dirigent
  2. Formandens beretning
  3. Aflæggelse af årsregnskab
  4. Indkomne forslag
  5. Valg af bestyrelsesmedlemmer (Gurli Gøbel og Pernille Nielsen er på valg og er villige til genvalg)
  6. Valg af revisor (Bjarne Jensen er på valg og er villig til genvalg)
  7. Eventuelt



Forslag til valgbare personer og øvrige forslag skal være formanden i hænde skriftligt senest 8 dage før generalforsamlingen.


Efter generalforsamlingen inviterer Slotsbridge Hillerød på bridgeturnering med vinpræmier samt kaffe og kage i pausen. Deltagelse er gratis, men tilmelding er bindende.

Ligesom generalforsamlingen er bridgeturneringen kun for medlemmer.



Med venlig hilsen

Bestyrelsen for Slotsbridge - Hillerød

Gurli Gøbel, Torben Nielsen, Anne Christensen, Steen Vyff og Pernille Nielsen




P.S.: Husk at tilmelde dig på dette link:


Tilmeld dig her til Generalforsamling og/eller turnering




Invitation til


Strategidag om fremtidens Slotsbridge


Hvis du vil have indflydelse på klubbens fremtid, så mød op

Søndag den 23. marts kl. 10-14 inkl. en let frokost


  • Vi vil meget gerne høre din mening om klubben!
  • Er der noget, vi kan gøre bedre?
  • Er der noget vi bør ændre?
  • Det gælder bridgeturneringer, ressourcer, organisation m.v.


Vi håber at se rigtig mange af vores medlemmer, så meld dig til på

Strategidag


P.b.v.

Gurli Gøbel

Slotsbridge Hillerød

Ægirsvej 7

3400 Hillerød



Fredagshygge med mad og bridge



Slotsbridge inviterer til 

Fredagshygge med mad og bridge:

11. oktober:  spisning kl. 18 og bridge ca kl. 19.

Tilmelding senest 8. oktober (først til mølle max 36 personer)

15. november: spisning kl. 18 og bridge ca kl. 19.

Tilmelding senest 12. november

Tilmelding foretages via tilmeldings-modulet på hjemmesiden,

med eller uden makker.

11. oktober vil der blive serveret mørbradgryde (champignon serveres separat) med ris og grønt, et glas vin eller en øl/vand. I pausen er der kaffe med kage.

(der kan ikke tages hensyn til allergier, men du er velkommen til at forespørge ved mail til Slotsbridge).

Pris for deltagelse er kr. 100/pr. person (pr. aften) som betales på mobilepay nr 215 704 ved tilmelding.





30. august 2024Kære alle

Så nærmer vi os 1. september, hvor vi starter den nye sæson op.

Vi glæder os til at hilse på både gamle og nye medlemmer.

Hvis du er i tvivl om din tilmelding, så kan du se alle tilmdinger  på vores hjemmeside under Tilmelding og afbud og Tilmelding til sæson 2024/25.


Hvis du er tilmeldt et hold, hvor man kan melde afbud, så er det meget vigtigt, at du melder afbud, når du ikke kan deltage. Det er afgørende for at turneringslederen kan lave en turnering, så I kan starte til tiden. I er selvfølgelig altid velkomne til at tage en substitut med.


Kontingent skal betales inden sæsonstart og udgør kl. 1.500 for hele sæsonen. Hvis du deltager på flere hold så er kontingentet kr. 500 for efterfølgende hold..


Du kan indbetale på vores bankkonto nr. 2276 62717 21232 (vigtigt: angiv navn).Brug helst ikke mobilepay, da de har indført store gebyrer.


Vigtigt:

Vi mangler et par på turneringsholdet mandag aften.


Vi mangler også nogle par på holdet onsdag aften, hvor man kan melde afbud.


På gensyn

Gurli Gøbel

Formand



14. marts 2024






BridgeCentral, 26. juni 2025