3. juni 2025
Fremtidens Slotsbridge – Hillerød
4 nye udvalg
- Holdlederudvalg – består af alle holdledere.
- Undervisningsudvalg – består af undervisere
- Markedsføringsudvalg – alle med interesse for markedsføring og hjemmeside kan tilmelde sig
- Driftsudvalg – alle der gerne vil hjælpe kan tilmelde sig her
- Holdlederudvalg – herunder turneringsplanlægning
- Hvem må man tage med som substitut (oplysning på hjemmeside)
- Blanding af hold og par
- Mere end 1 turneringsleder på enkelte store hold. Tiltrække nye turneringsledere/uddanne medlemmer
- Mulighed for parturnering med IMP
- Blande A-række med de andre rækker, ex. Mitchell-turnering.
- Turneringshold er ’farlige’. Turneringshold skal blive bedre til at inkluderer nye medlemmer
- Holdkamp på ikke-turneringshold, enkelte aftener (handicapfordeling)
- Substitutlisten skal opdateres hver sæson med HCP
- Oplære nye hjælpere
- Udluftning, støj, årspræmier på hold uden substitutpligt, udskiftning af kort, sæt stole på plads
- Mulighed for at lave en holdturnering en søndag (for at øve sig)
- Se på straf-regler v. substitutter
- At fylde for mange mennesker i underetage. Vil fjerne unødig støj.
- Undervisningsudvalg – herunder mentorordning
- Mere undervisning (3.+4. år, onsdag aften fra kl. 18.30)
- Undervisning om etik og håndhævning af det
- Mentorer som er villige til ex. at komme 1 time før og gennemgå spil fra sidste spilledag
- Forslag: at man som nyt medlem får en mentor, en der kunne holde en i hånden
- Overveje konceptet med månedlig undervisning
- Søge efter undervisere
- Mentorordning (se Bridgen)
- Emner til undervisning (Ole efterspørger)
- Mere spilletræning på begynderhold
- Undervisning: mulighed for tilmelding til enkelte emner ved offentliggørelse af undervisningsplan
- På kursisthold – lave turneringer med rutinerede (PRO/AM)
- Generelt forslag om mere undervisning.
- Markedsføringsudvalg - herunder hjemmeside
- Gennemgå hjemmeside
- Hjemmesiden bør opdateres (kalender, billeder)
- Nyt ’sexet’ look på hjemmesiden inkl. bestyrelse + referater
- Nyheder ‘popper’ op, når man tjekker resultater
- Notifikation, når nyt på hjemmeside
- Undervisning skal fremhæves på hjemmesiden. Kan Facebook bruges i Nordsjællands-gruppe?
- Substitut til hjemmesiden – gerne med markedsføringsinteresse
- Redaktionsudvalg, som sørger for nyhedsartikler, design mm på hjemmesiden, så den bliver mere levende og ikke kun tjener til at søge turneringsoplysninger.
Ny hjemmeside der:
- Har et design, der inspirerer – også de unge/yngre.
- Har fotos af alle de forskellige aktiviteter, der foregår og det skal være opdaterede fotos.
- Også viser kursusvirksomhed udefra fx Jacob Røns kurser
- Der administreres af flere (redaktionsudvalget), så foreningen ikke er så sårbar i tilfælde af sygdom og forfald.
- Vi skal være mere synlige på ex. lokale aviser/sociale medier
- Markedsføring – synlig i bybilledet
- Markedsføringsudvalg – nye yngre medlemmer, skoler, klubber, golf mv.
- Når der så er slået et indlæg op, så opfordrer man klubbens medlemmer til at dele og like disse indlæg.
- Det er gratis at slå noget op på Facebook og delinger og likes er ligeledes gratis.
- Udfordring af få medlemmer til turneringshold pga. manglende substitutter
- For få i B-rækken onsdag aften
- Mangler en god makkerbørs
- Opfordring til at melde sig som substitut
- Info om turneringsledere til rekruttering af nye
Ambassadører, der kan udbrede kendskabet til Bridge
- På skoler
- På uddannelsesinstitutioner
- Uddeler foldere på fx torvet i Hillerød eller andre steder og fortæller om det fantastiske ved bridgespillet
- Invitation til prøvebridge i klubben
- Driftsudvalg
- Vedligeholdelse af biblioteket! (Dorthe Frost)
- Fælles opgaver i sommerens løb hvor medlemmer deltager
- Interesse i kontaktperson til trivsel (grønne planter, puder)
- Udluftning v/vinduerne skal rengøres
- Varme/ventilation i stueetagen
- Lys ved bagporten
Bridgemate/meldebokse/kort:
- En ansvarlig for meldekasser og bridgemates – sørge for, at de altid er i orden (Henrik Mønsted)
Møbler/interiør:
- Skamler/sidebord ved hvert spillebord
- Ombetrækning af stole – fri fantasi (arbejdsgruppe, møbelrenser, medlemmer tager stole med hjem)
- Stolebetræk på 1. sal skal vaskes
Rengøring i øvrigt:
- Ansvarlig for rengøring skal findes senest ultimo august
(kontakt til rengøringsfirmaet og godkendelse af fakturaer)
Køkken:
- Vedligeholdelse af køkken herunder afkalkning af kaffemaskiner og opvaskemaskiner.
- Indkøbsliste med ansvarlig for indkøb

Alle medlemmer inviteres til 20 års jubilæumsfest den 24. maj 2025
I Slotsbridge – Hillerød, Ægirsvej 7, 3400 Hillerød
Program for reception
Kl. 13.00 Velkomsttale v/formand Gurli Gøbel
Kl. 13.15 Peter Nielsen spiller og vi synger Slotsbridgesangen
Kl. 13.30 Pølsevognen står klar med lidt til maven
Øl og vand til fri afbenyttelse
Hillerød Vinkompagni v/Rasmus står klar med vinsmagning
Vi maler et selvportræt af Slotsbridge
Kims lykkehjul
Kl. 15.00 Kaffe og kage
Kl. 15.30 Receptionen slutter og vi rydder op
Program for bridge og spisning – Pris kr. 175 pr. person:

Kl. 16.00 Vi går til bridgebordene
Kl. 17.45-18.00 Pause
18.00 Pibe Mølle Vin & Ost v/Niels leverer lækre pølser, pateer, oste m.v.

19.30 Vi går til bridgebordene igen.
21.00 Uddeling af præmier
Når du tilmelder dig turneringen, så er du automatisk også tilmeldt til spisning. Du bedes indbetale kr. 175 p.p. til bankkonto 2276 62717 21232 (vigtigt: angiv navn).

Indkaldelse til
Generalforsamling
Lørdag den 10. maj 2025 kl. 13.00
på Ægirsvej 7, Hillerød
Dagsorden:
- Valg af dirigent
- Formandens beretning
- Aflæggelse af årsregnskab
- Indkomne forslag
- Valg af bestyrelsesmedlemmer (Gurli Gøbel og Pernille Nielsen er på valg og er villige til genvalg)
- Valg af revisor (Bjarne Jensen er på valg og er villig til genvalg)
- Eventuelt
Forslag til valgbare personer og øvrige forslag skal være formanden i hænde skriftligt senest 8 dage før generalforsamlingen.
Efter generalforsamlingen inviterer Slotsbridge – Hillerød på bridgeturnering med vinpræmier samt kaffe og kage i pausen. Deltagelse er gratis, men tilmelding er bindende.
Ligesom generalforsamlingen er bridgeturneringen kun for medlemmer.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen for Slotsbridge - Hillerød
Gurli Gøbel, Torben Nielsen, Anne Christensen, Steen Vyff og Pernille Nielsen
P.S.: Husk at tilmelde dig på dette link:
Tilmeld dig her til Generalforsamling og/eller turnering

Invitation til
Strategidag om fremtidens Slotsbridge
Hvis du vil have indflydelse på klubbens fremtid, så mød op
Søndag den 23. marts kl. 10-14 inkl. en let frokost
- Vi vil meget gerne høre din mening om klubben!
- Er der noget, vi kan gøre bedre?
- Er der noget vi bør ændre?
- Det gælder bridgeturneringer, ressourcer, organisation m.v.
Vi håber at se rigtig mange af vores medlemmer, så meld dig til på
Strategidag
P.b.v.
Gurli Gøbel
Slotsbridge – Hillerød
Ægirsvej 7
3400 Hillerød
Fredagshygge med mad og bridge

Slotsbridge inviterer til
Fredagshygge med mad og bridge:
11. oktober: spisning kl. 18 og bridge ca kl. 19.
Tilmelding senest 8. oktober (først til mølle – max 36 personer)
15. november: spisning kl. 18 og bridge ca kl. 19.
Tilmelding senest 12. november
Tilmelding foretages via tilmeldings-modulet på hjemmesiden,
med eller uden makker.
11. oktober vil der blive serveret mørbradgryde (champignon serveres separat) med ris og grønt, et glas vin eller en øl/vand. I pausen er der kaffe med kage.
(der kan ikke tages hensyn til allergier, men du er velkommen til at forespørge ved mail til Slotsbridge).
Pris for deltagelse er kr. 100/pr. person (pr. aften) som betales på mobilepay nr 215 704 ved tilmelding.
30. august 2024Kære alle
Så nærmer vi os 1. september, hvor vi starter den nye sæson op.
Vi glæder os til at hilse på både gamle og nye medlemmer.
Hvis du er i tvivl om din tilmelding, så kan du se alle tilmdinger på vores hjemmeside under Tilmelding og afbud og Tilmelding til sæson 2024/25.
Hvis du er tilmeldt et hold, hvor man kan melde afbud, så er det meget vigtigt, at du melder afbud, når du ikke kan deltage. Det er afgørende for at turneringslederen kan lave en turnering, så I kan starte til tiden. I er selvfølgelig altid velkomne til at tage en substitut med.
Kontingent skal betales inden sæsonstart og udgør kl. 1.500 for hele sæsonen. Hvis du deltager på flere hold så er kontingentet kr. 500 for efterfølgende hold..
Du kan indbetale på vores bankkonto nr. 2276 62717 21232 (vigtigt: angiv navn).Brug helst ikke mobilepay, da de har indført store gebyrer.
Vigtigt:
Vi mangler et par på turneringsholdet mandag aften.
Vi mangler også nogle par på holdet onsdag aften, hvor man kan melde afbud.
På gensyn
Gurli Gøbel
Formand
14. marts 2024
|